söndag 24 januari 2010

Spegel :)

Det blev inget Manãna i fredags, för många av tjejerna hade droppat av så vi bokade om vår AW... :( Typiskt... hade redan siktat in mig på vilka tapas jag skulle beställa in... Istället blev det mys med P, kycklingsallad och lite vin innan han stack till jobbet vid 21.00... Så det blev tidig sänggång... rätt så skönt faktiskt :)

Eftersom jag inte skulle på AW sköt jag på mitt möbelshoppande till lördagen. Först var jag en sväng på Blombergs möbler i Fjärås(?), sedan vidare till Svenska Hem i Mölndal. Tyvärr var den matsalsgruppen som jag hade spanat in inte lika fin i verkligheten så jag åkte tomhänt därifrån. Hittade ett ubertjusigt soffbord däremot, men det hade nog inte fallit P i smaken så jag vågade inte chansa ;)

Vidare till Chilli möbler i Kållered. Hittade ett soffbord som hade passat här hemma. Men fick då reda på att man skulle åka till något lager någonstans och på helgen var det stängt...(!!!) No thanks sa jag och drog vidare till IKEA.

Här hittade jag iallafall en hallspegel** äntligen något som går rätt... tror ni inte jag slår sönder f*nskapet i kassan och får skamset tränga mig ur kön för att hämta en ny spegel för att sedan tränga mig förbi kön igen där folk ger mig onda ögat för att de tror att jag faktiskt trängs...på riktigt...


2 kommentarer:

  1. Hmmmm, vet du om att din kusinvitamin bor jättenära dessa affärer, och skulle bli jätteglad om hon blev "störd" i studierna? Bara en fundering ;)

    SvaraRadera
  2. Skall ha detta i åtanke nästa shoppingrunda ;)

    SvaraRadera