torsdag 2 augusti 2012

Världskartan

Nytt projekt på gång i Milles rum... :)






Blev lite smått kär i Mr Perswalls tapet Whole wide world. Den är lite rolig, har fina färger och är dessutom pedagogisk - Perfekt i ett barnrum!! :)


Och den gick att måttanpassa till väggen!! MEN, de komprimerar inte motivet, utan de kapar delar av världen... Och då försvinner hela den här pedagogiska biten kan jag tycka... Så då får jag fixa det själv ;)


Detta projektet skulle inte påbörjas förrän till vintern var det tänkt, men av en händelse så ritade Ps kompis P världskartan på sitt jobb och lånade ut mallen och projektorn, så då kunde jag inte motstå att skissa upp den på väggen. 




Ikväll, framför Ernst, fick jag beställt tapeter till världsdelarna (bara så att jag har allt hemma när jag väl ska börja ;))


Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar