torsdag 25 februari 2010

Idag har det börjat töa...

Tro det eller ej, men när jobbet var slut och jag gick ut (haha rim) hade det blivit plusgrader och sakta hade det börjat töa... :) Lovely, nu får vi bara hålla tummarna att det fortsätter att vara plusgrader. Annars lär det bli svinhalt på vägarna imorrn...inte kul...

Btw, vi ska till Rom med jobbet nästa vecka :) Ska bli riktigt trevligt! Skönt för P med att få vila sina öron lite... ;)

Någon som har varit där och har tips på vad man inte får missa?

2 kommentarer:

  1. Åhh, hoppas ni får det trävligt i Rom! Jag är sååå sugen på att åka till Rom snart (så nej, jag kan tyvär inte komma med några tips...)

    Själv skall vi till St. Anton med jobbet, inte fy skam det heller.

    Jag skall snart se om jag inte kan komma inom och hälsa på er i ert nya fina hus snart!

    Kram, Gunn

    SvaraRadera
  2. Hej Gunn!
    St. Anton låter inte helt fel :)Härligt!Du har ju ett bröllop som närmar sig med...är det mycket planering nu?

    Ja, det är bara att kika in ;)

    Kram

    SvaraRadera