tisdag 12 juli 2011

Suprise!!

I förra veckan, på lördagen, blev jag ordentligt överraskad. Jag och Mille låg fortfarande kvar i sängen och drog oss då jag hör mina tre tjejer från K-na, K, L & E, utanför fönstret...What!! Klockan 6 på morgonen hade de begett sig hemifrån för att komma upp och överraska oss över dagen (mig och Mille, P var invigd i planerna) :) Såna goingar!

Med sig hade de fika och jättefina presenter - Milles första skor och första (och förmodligen enda) tygblöja. Så söta :)

K hade också med sig en massa ärvekläder från sina små. Super!

(P s jobbakompis, L, har också lämnat en massa kläder till oss så nu har Mille hela skåpet fyllt med kläder i stl 62 :) )

Det blev fika, mys och sedan en tripp till Gekås - Premiär för Mille. Han satt i bärselen under hela besöket och kikade. Gick hur smidigt som helst, fast jag blev lite trött i ryggen på slutet ;)

På måndagen kom kusinerna (bröderna L), syrran och M på besök. Det blev 3 dagar av mys, bus, grillning, bad och slutligen en tur till Liseberg. Vi hade kanonmysigt - Tack för att ni kom!! Mille njöt varenda sekund, inte så konstigt, så mycket gos, presenter och uppmärksamhet som han fick ;)

Resten av veckan var vi på stranden, en runda i GBG, hemma och fixade... P har påbörjat ett nytt projekt här hemma nu när han sått klart gräsmatten. Tell you more tomorrow...

Natti natt!

3 kommentarer:

  1. Oh, vill mysa ännu mer. Nytt klädpaket las på lådan idag... tror t.o.m att det var stl 62 i dem med ha ha. Han får sakta ned lite i växtkurvan så han hinner använda allt :)
    Hoppasvi ses snart igen.
    Lill-L hälsar till W

    Kramizar moster

    SvaraRadera
  2. Ännu mera kläder?? Herregud, det är alldeles för mycket! Han hade sin fina froggy-outfit idag, i ungefär 5 min innan han pjukade ner dom... Så det går ju åt, blir många klädbyten om dagen... För mig med... ;)

    Hoppas vi ses snart igen! Ska hälsa till W :) Så sött

    SvaraRadera
  3. Varför blir det inte fler tygblöjor? Jag var skeptisk först, men sen köpte farmor ett lass tygblöjor till Teddy och vi är helnöjda. Tvättar två gånger i veckan och sparar verkligen jättemycket. Vi har bestämt oss för att ta en "blöjsemester" när han är helt torr för pengarna vi sparat så det känns extra värt.

    Skickar med en länk till blöjorna vi fick. Om du vill öka på blöjgarderoben.

    SvaraRadera