torsdag 20 oktober 2011

Åh, han hade ju älskat att ha en katt...


Mille springer runt och jagar suckie, stackarn får ju ingen katt sa då får man nöja sig med dammsugarn...

Mycket är intressant nu, hittar honom för jämnan vid hallspegeln hoppandes och beundrar sig själv. Stereon har vridits upp på högsta volym och blommorna friserade... ;)

Igår var vi och fikade med mammagruppen och idag har han fått sin 5- månaders vaccination(!) Han är redan 5 månader... Otroligt... Har varit hemma från jobbet ett halvår redan... Känns som det var igår jag gick hem...

Annars har det mest varit en massa bestyr inför Ponts 80-talsfest på lördag... Det kommer att bli ballt ;)

3 kommentarer:

  1. Ballt!? Ska ni snacka 80-slang också! Coooolt. Hade gett allt för att få se Ps hockeyfrilla och smaska i mig en räkcoktail. Har hört att chokladbollar är ganska typiskt 80-tals kalas också ;)
    Lilla Mille, Gud vad roligt när man liksom kan se vilken väg han hasat sig fram genom att leta efterkomstiga tecken som friserade blommor :) Lill-L fick tag i stor-L:s färgade skolkritor när han var på upptäcktsfärd. Det resulterade i regnbågsfärgat dregel ( och en hypernervig mamma som kastade sig på telefonen och ringde giftinformationen). Krama honom från mig!

    Moster

    SvaraRadera
  2. Haha tog hål i örat på honom igår, haha fy fan det ser för jävligt ut...! Det hamnade helt snett med. Han hade förfryst örat det var skitlebbigt att ta i. Blev helt vimmelkantig och mådde illa när jag kom igenom... Man är inte så tuff längre har jag märkt...

    SvaraRadera
  3. Bilder kommer, var så säker ;)

    SvaraRadera