fredag 29 maj 2009

Grunden är gjuten!!!

Hej!! Nu är grunden äntligen gjuten... och kan ni tänka er vilken otur vi hade...P var på kurs i Stenungsund och jag var på kurs i Sthlm...typiskt... jag har väl insett att jag är något av en kontrollmänniska... inte för att jag vet hur det skall gå till (mer än vad man har läst i alla länkar o broschyrer) Men man vill ju ändå vara på plats och se när det händer... :)
Jag lyckades få P att köra ut till tomten när han hämtade mig från tåget på kvällen för att beskåda underverket... ;)

Stackarn fick sig både en och två duschar när han skulle fotografera och dokumentera vad som skett...
Vem trodde det att grunden behövde vattnas?!! Vem vet d kanske blir några kvadratmeter extra... :)















3 kommentarer:

  1. Tjena!
    Kul att se att allt rullar på. :-)
    Hoppas vi kan komma upp å se underverket snart, men med den här byggtakten så får vi nog se ett helt hus!

    Ha det gott!
    /vi på ´Rödeby Hills´

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vad coooolt:) Det där blir bra..... Snart kanske det blir vår tur, med vi stannar i onsala ;( annars så skulle tomten vid er vara väldigt intressant.....(orkar inte logga in mig, det är kusinen så klart)

    SvaraRadera
  3. Kände mig tvungen att göra ett litet inlägg...
    Bara för att få signa:
    East red Village!!!!!!! S
    (slå det, ni "on the hills" :)

    SvaraRadera