lördag 31 oktober 2009

Svart som natten...

Det är inte mitt humör jag syftar på utan belysningen ute på landet... ;)

Nu har Varbergs energi kopplat in elen, så nu fungerar lyset när man trycker på strömknapparna :)

Såhär ser det ut när vi åker ut om kvällarna! Dock har jag insett att vi behöver mer, mycket mer belysning!


Har insett att jag har gått och blivit väldigt harig och rent av mörkrädd på senare år (hjälp, hur blir det sen då, när jag är gammal på riktigt??)
Nåja, lite mer belysning och en stor hund så blir det nog bra... ;)























Under veckan som gått har det inte hänt någonting...suck, så frustrerande när man är på mållinjen..det är ju inte mycket som skall göras nu för att det skall bli klart. Men det har stått stilla hela veckan. Blandaren i köket och i tvättstugan har flugit på, men inte blivit inkopplade...

Våra LED-spottar har också trilskats, de flackar när man dimrar upp dem...Mycket riktigt så var det fel på dem, elektrikern ringde och berättade något om att tillverkarna till LEDen hade använt den gamla tekniken när man dimrar och de hade installerat den nya, därför flackar de... Vad nu? frågar vi,Vi får se! säger de...

Så vi får se helt enkelt hur de löser det... :)


1 kommentar:

  1. Hej! Vad fint er hus blir! =)

    Tack för din kommentar ang. vår toalett!

    Kramar Pernilla

    SvaraRadera