lördag 13 november 2010

Planering av trädgården!

God morgon!

Har precis haft en timmes hembesök av trädgårdsdesignern, Emma, från Träslövs Trädgård. Hon var kanon! Gav massor av ideér och tips på hur vi kan få en mer inbjudande entré och slänt och växtval som tål att bo i vårt blåshål ;)

På tal om blåshål, det var storm här under hela besöket, så typiskt! Men jag var dressad. Underställ och skidstället, pannband och vantar var på. Dock fick jag dra ner luvan flera gånger för att höra och ta av vantarna för att anteckna. Så när jag kom in var jag rätt så frusen...och hon med kan jag tro, stackaren.

Så nu har jag tänt en brasa, dragit på mig en filt och laddat med ostmackor, för nu skall jag sätta igång att skissa alla ideér jag fått!

Återkommer (kanske) med bilder! En magbild blir det iallafall :)

Var på Ultraljud igen i torsdags. Hon (det känns som en hon) sprattlade som bara den, så det var svårt för dem att mäta. Men tillslut fick de ett mått på huvudet och det stämde exakt med hur långt gången jag var :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar