måndag 8 november 2010

Plattsättning

I helgen var jag hemma och hälsade hos på familjen! P skulle stanna hemma och kämpa med plattsättningen av vår trädgårdsgång.

Men under tiden jag var nere och myste med familjen fick jag beskedet av P att det var kanonkasst väder och att han inte hade kunnat göra någonting på gången... Jag tyckte så synd om honom!

När jag kom hem igår kväll var det var alldeles mörkt ute, så P hade ställt ut en lykta. Så sött tänkte jag, men sen när jag närmade mig huset så såg jag att plattorna låg på plats... sicken luring ;)

Så nedan kan ni se vilket slit han har gjort i helgen. Är superimponerad (och stolt)!





4 kommentarer:

  1. Snyggt jobbat P!!!!!! Blev ju kanonbra!

    Världens bästa svägerska

    SvaraRadera
  2. P.....du har kämpat på bra i helgen! Det blev väldigt fint :)

    Hälsningar

    Svärmor & Svärfar

    SvaraRadera
  3. Tack :)

    Ja, jag tror det blir bra faktiskt när allt är klart. Vi har börjat att lägga natursten också från tomten intill huset och det gör sig riktigt bra!

    SvaraRadera