torsdag 6 januari 2011

Len som en barnrumpa :)


Har precis varit på Varbergs Kurort och fått en 80 min välbehövlig behandling. Känner mig som en prinsessa nu! Huden är len som en barnrumpa :)

Jag valde "Skapa din egen behandling". Det enda jag hade bestämt mig för var att jag behövde en bodyscrub, sen visste jag inte riktigt vad man får göra när man är gravid, så jag frågade hudterapeuten vad hon tyckte. Marina, som hon hette, var också gravid och skulle ha månaden efter mig :) Hon satte ihop en kanonbehandling!

Först fick jag sitta med fötterna i ett fotbad några minuter innan det var dags för bodyscruben. Sen fick jag sjunka ned i ett varmt bad med oljor som skulle vara bra för gravida, Organic Harmony Bath and Bodyoil. När jag låg där rengjorde hon mitt ansikte och la sedan en lermask som jag fick ligga med en stund. Efter badet fick massage med någon varm lotion och ansiktscreme. Superhärligt!

Känner att man borde unna sig sånt lite mer... eller flirta med P att han borde unna mig sånt lite mer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar