fredag 28 januari 2011

Gravidsalsa

Hej :)

Har varit superslö denna veckan när jag kommit hem från jobbet att jag inte har orkat med någonting...

Det är skönt att det äntligen är helg... är supertrött nu med, ångrar lite att jag bokade klipptid kl 8.15 imorrn(!) Men, jag vill ju bli fin så då får man ta det som ges ;)

Satt och kollade runt på lite bloggar nu för en stund sedan och såg att någon pratade om gravidsalsa. Blev jättesugen och googlade runt efter kurser. Det visade sig att det startar en kurs här redan på måndag(!) Visste inte ens att vi hade sånt här ;) Så jag skickade en intresseanmälan. Fast, jag trodde inte att jag skulle få plats med så kort varsel, men jag fick ett "välkommen" med vändande post!

Så på måndag börjar jag och magen på gravidsalsa :)

Natti natt



2 kommentarer:

  1. Lycka till på salsan imorgon ( tror du P kan filma lite?;))
    Lite magbilder oxå tack!
    Många kramar the Hills

    SvaraRadera
  2. Haha det är jag glad att han inte kunde göra! Såg jättefånig ut haha. Det är inte lätt att dansa salsa där man skall vara smidig och sensuell med en mage som skumpar. Eller att svänga extra med höfterna när man inte har några kvar... ;) Men det var kul! Allra helst när när instruktören med kubansk accent sa till oss när det var dags att svänga extra med höfterna, "sida sida och BOOMP"

    Lite information om hur det går på the Hills front efterlyses!

    Hade gott kram

    SvaraRadera