måndag 11 juni 2012

EM 2012

Nu är "fotbollssäsongen" här (inte för att det är någon skillnad i detta hushållet, här är det jämt säsong...)! Ikväll var det premiär för Sverige att möta Ukraina i EM 2012 och grabbarna var tokladdade ;) Jag kikade på matchen med ett halvt öga och öra och resten fokuserat på att hitta inspiration hemma, ute och inne. P lämnade huset för att se matchen med grannarna istället, vilket var helt ok för mig :)



Har köpt hem lite fler pelargoner nu och de gör sig himla bra här i köket! Den i Milles rum har hållit sig fin, så jag tror att dessa med har en chans faktiskt ;)




Var inne en sväng på jobbet tidigare idag för att prata pension. Stannade kvar lite extra och gick igenom min återkomst som är om två månader(!!). 


Shit, känns spännande, ledsamt, roligt och skrämmande på samma gång. 


Tiden gick så fort. Känns konstigt att jag ska lämna ifrån mig min lilla plutt om dagarna till någon annan, någon som jag aldrig träffat innan...usch!! Men jag vet att det kommer att bli kanon. Mille är inte främmande för att slänga sig i famnen på andra människor (på gott och ont...)...


Imorrn är det informationsträff på Milles förskola, så efter det hoppas jag att det känns bättre i magen...


Förhoppningsvis är gjutningen på plats imorrn med! Jag säger bara det, hantverkare!! Denna gjutning skulle ju varit på plats för flera veckor sedan egentligen... Men, men, det är bara att hoppas på att vädret är ok och att det blir av...!


God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar