söndag 29 juli 2012

Loppisfyndet - Ett Chippendaleskåp!

Nu har orken trutit ett par gånger och skåpet som jag fyndade på loppis, får vara klart nu...!!


Egentligen var meningen att jag skulle måla det vitt, som Milles klädskåp, men nu får det vara lite shabby chic tills jag orkar ta tag i det igen ;) Ska även tapetsera det inuti med innan det är helt klart...


Har ju haft i tanken hela tiden att vi behövde ett skåp/skänk i vardagsrummet att förvara glas och sådant i, vid matbordet. Och av en händelse så ramlade jag på ett sådant när jag var på loppis och kunde inte motstå det, trots att vi hade en massa annat på tapeten som skulle göras...


Men, såhär ser det ut nu iallafall :)



Är ju lite svag för Chippendaleskåp, med de fina sniderierna och lejon-tassar, dock inte i originalfärgen ;)



2 kommentarer:

  1. Hej kära du :) Vill tipsa dig om mina tävlingar! En nystartad idag där du kan vinna en valfri vara från Blingskal.com

    Du kan ÄVEN vinna ett egendesignat iphone-skal, Presentkort hos edeal, presentkort hos dam&knekt, barnkläder, barntillbehör bland annat supersmarta nappar, valfria solglasögon, samt inredning :) Det kan ju vara just DU som vinner :)

    direktlänk här: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html

    SvaraRadera
  2. Hej Monia!

    Skall absolut kika in och se dina tävlingar :)

    SvaraRadera