lördag 7 juli 2012

Malmö

Trots den turbulenta starten på dagen, så har vi haft det fantastiskt trevligt :)

Bara att träffa fina L igen, var jättekul!!
Vi har promenixat, fikat, strosat runt i affärer, lunchat och bara haft det gott.

Mille passade på att steka och städa litegranna på Åhléns med - Hans favoritsysselsättning ;)

På kvällen hade L en dejt, så då passade vi på att mumsa på lite falafel (ett måste i Malmö!) och gå till folkets park och tittade på djuren och busade i lekparken :) Jättemysigt!

Utanför mötte vi en man som frågade om vi skulle lyssna på Kim Larsen, som skulle spela där. Det visste jag inte, sa jag, vad trevligt, men kostar det pengar då? Ja, sa han, men jag har en biljett extra om du vill ha, mina kompisar kunde inte följa med... Oh, tack vad snällt!

Så vi pep in i det inhängande området där spelningen skulle vara, men blev utskickade lika snabbt eftersom bebisar inte fick vara där för ljudnivån.
Jag hade hörselskydd med till Fisen, men det var tur att vi inte fick komma in för Gud vad högt de spelade, det hördes ända bort till lekparken och då var det fortfarande bra volym...

Nöjda och glada har vi krupit i säng, imorrn bär det av till Tosselilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar