måndag 8 juni 2009

Stommresning idag!!!

Idag kom dagen vi väntat länge på..stomresningen. Jag och P var på plats kl. 07.00 när de lassade av brädorna...fast vi åkte igen, P åkte tillbaka vid lunch och spanade :) Det var inte lätt att åka tillbaka till jobbet, längtade ju att komma därifrån och se vad som skedde på tomten...!! Efter jobbet åkte vi dit med ilfart ;)
Jag har fotat och fotat, nu är det verkligen bara ytterskelettet som är uppe, men man får ju en aning om hur det kommer att bli nu...så fint så fint. Ser ut som en liten kyrka...hahaha och till min besvikelse när jag kom hem...d blev inga foton..!!! sjutton med :( Men men, ska dit imorrn vid sju igen så jag får fota då... ska ta och baka lite fika nu till gubbarna imorrn... så de blir på glatt humör innan jag frågar dem om hålet... ;)

Idag har jag varit duktig med och byggstädat i två timmar medan P tränade, det är så fridfullt där ute, jag stormtrivs redan!

Hade gott!! Kram

ps saknar kort som mina syskon har lovat att skicka...



Rättning: Det blev ingen fika, hade inte alla ingredienser hemma så det får bli en annan dag...

1 kommentar:

  1. Fjäskfika! Helt rätt!!!
    Bilder skickas i utbyte mot bilder på "huset"
    //S

    SvaraRadera