söndag 21 juni 2009

Tack för en mysig helg!

I helgen har familjen varit uppe och hälsat på och det har varit sååå mysigt!
Tack för en supermysig helg och för presenterna!
Tack också till morfar och Gudrun för presenten! Den var mycket uppskattad :)

Idag har vi spenderat hela dagen ute på tomten och röjt. P har varit igång med grästrimmern och plöjt det höga gräset runt omkring huset och jag har gett mig på buskarna och klippt :) (ser ut som om vi har ett dussinkatter hemma, hela jag är full med rivsår...) Det blir lite lättare att se hur nivåskillnaderna är nu och vad vi ska göra med tomten. Vi vill ha nivåskillnader men inte riktigt så som det är nu...
Våra söta grannar var snälla och försåg oss med lite kvällsmat trots att vi störde friden därute... :) Nu är jag ännu mer sugen på att snickra ihop en altan denna sommaren...så skönt det var att bara sitta och ta det lugnt därute!!



Här kommer lite bilder som jag inte lagt upp ännu.

Innan midsommar hann de få det mesta av isoleringen i ytterväggarna på plats :)









3 kommentarer:

  1. Oj vad snabbt bygget går framåt! Jag bruker alltid kika bort på bygget när jag kör förbi, vilket jag gör rätt ofta!

    SvaraRadera
  2. Ja, det har gått väldigt fort:) Det känns superkul och det är så skönt att vara därute nu om kvällarna och bara gå och pilla och dona nu när värmen har kommit med!

    Hoppas allt är bra med er!

    SvaraRadera
  3. Tack för senast!!!
    Det var jätte trevligt att träffa alla:)
    Att se huset på riktigt var en bonus, det kommer att bli jättefint och läget är kanon:)
    Hälsa alla så gott:)
    Kram Mamma,Pappa och Mattias

    SvaraRadera