söndag 24 oktober 2010

Det är en tjej...kanske ;)

Igår firade vi P med lite middag med familjen på dagen och på kvällen var det dags för P s jobbfest. Mycket trevligt.

I morse ringde I, P s mamma, och väckte mig. Det var dags för vårt sista kurstillfälle med trädgårdsplanerings-kursen.Vi skulle ut och kika på trädgårdar...i regnet. Väldigt inspirerande, men också väldigt kallt... Så på hemvägen fick jag ringa P och be honom att tända brasan så jag kunde tina upp....brr.

Känns lite tråkigt att kursen är över redan så snart... men som sagt, den har varit väldigt inspirerande!

Resten av dagen har jag och P spenderat i soffan och myst.


Sa till P att jag tror det är en tjej... - mm... någon tar skönheten ifrån dig, mumlade P, halvt frånvarande, tittandes på tv.
Kursiv
Vilket as haha, men helt sant. Har fått en ordentlig finn-attack utan dess like...Inte kul.

Försöker motverka de små asen som poppar upp, men det går inget vidare... tips mottages tacksamt!

Nu blir det lite Ensam mamma söker innan jag slumrar. Är förvånansvärt pigg, men det kan ju varit för att jag slumrade en lång stund på dagen idag ;)

Natti natt

1 kommentar:

  1. Alltså, jag har gjort en liten upptäckt. Ju mer finndödande krämer man använder desto värre blir det. En kompis sa en gång att det var för att krämerna drog ut gifterna. Men uppenbarligen drar de inte tillräckligt hårt eftersom giftet (finnarna) stannar mitt i feejan. hursom helst, skippa krämerna och njut av att vara gravid. Är det en tjej så är det faktiskt en gammal myt att hon snor din skönhet under graviditeten och det kan du inte göra ngt åt ändå, ha ha. Så är det att vara mamma, man får offra en del av sig själv ;)

    Knäpp-S

    SvaraRadera