torsdag 14 oktober 2010

Tävling hos Fotballfruen!

Hej :)

Mycket tid går just nu till att kika runt på en massa bloggar, har inte ork till mycket annat om kvällarna...En blogg som jag har fastnat för, som jag så gott som kikar in hos dagligen är Fotballfruen. Det är superkul att få kika in i någon annans vardag och se hur andra har det.


Nu har hon en tävling på sin blogg där man kan vinna Bebisboken :) En fylla-i-bok på nätet om bebisens första år. Man fyller i hur barnet utvecklas under det första året och laddar upp bilder. Efter ett år har man fått ihop en hel bok som man kan beställa och få hemskickad. Fiffigt va?! :)

Och det bästa av allt, under tiden man fyller i alla nya händelser, kan man skicka en länk så att mormor och morfar, farmor och farfar och syskon kan följa den när den växer fram...

Den vill jag ju självklart vinna!! Så jag är med och tävlar genom att rösta vilket det finaste bebisnamnet är enligt mig :) Kan ni gissa vilket? :)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar