tisdag 12 oktober 2010

Trädgårdsplanering

Imorrn är det dags för ytterligare en lektion i trädgårdsplanering. Det är jättekul och det kliar riktigt i fingrarna på mig. Har börjat skissa på vår trädgård i Google SketchUp. Men jag har inte gått igenom alla tutorials så jag är inte så bra på att göra nivåskillnader och sådant... Tänker att jag ska ta mig tid till det, det är ju kul, men det blir aldrig av...

Började göra det skalenligt också, men sen orkade jag inte mäta allt så nu skissar jag bara på en höft ;) (och det känns som jag har brett på uppfarten en del på bredden...men något i stil med nedan har vi tänkt)

Har blivit helt såld på växthus. Inget köpeväxthus utan ett charmigt hemmabygge :)
Så det blir nästa projekt... eller, det blir någongång när allt annat vi ska göra blir klart... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar