torsdag 3 februari 2011

Jag är i v27 nu (!)


Är inne på v 27 av graviditeten... Shit vad tiden går fort... Nu börjar det bli riktigt tungt, fast jag håller mig på de där 8 kilona, har inte gått upp något mer... haha ser att jag har missat att retuscha bort chipspåsen i bakgrunden.. men som sagt, har inte gått upp något mer ;)

Nu ska bebisen vara cirkus 35 cm lång och väga runt 760 gram. Det är lite roligt, för nu ser man lite var den ligger, magen är helt skev vissa gånger :) Men jag har väldigt ont i ryggen och stödisarna skaver... :( P är lite snål med massagerna med...

Men annars är det alldeles alldeles underbart ;)

Tänkte visa vad P handlade mer än barnvagnen för ett tag sedan.

Han handlade en matta till vardagsrummet, mycket uppskattat :)
Här syns också de fina Lexingtonplädarna som vi fick i julklapp av P s föräldrar.

Han har också fixat en arm till tvn, så nu hänger den på väggen, utan sladdar :) En ny tvbänk med så är jag (vi) nöjd(a)... ;)

Sen köpte han också en Grovis, en grovdammsugare så att vi får väck all sot från kaminen. Det var en väldigt bra investering måste jag säga, för det blir mycket sot när man eldar på för att hålla elpriserna nere ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar