lördag 25 juni 2011

Glad midsommar!

Midsommar var jättemysigt! Vi firade med det vanliga gänget, med långbord, lekar(tävling - där mitt lag vann självklart ;) ) och god mat och dryck.

I torsdags ringde grannen, R, och undrade om jag och Mille ville följa med henne och lilla A på en promenad och plocka blommor så vi kunde binda midsommarkransar - jättemysigt! Har alltid velat lära mig att binda kransar så vi hängde på ;) Såhär blev resultatet... Blev riktigt stolt över mig själv faktiskt :)

R är floristlärare så jag fick ju en bra lärare ;) Hon gjorde denna fina buketten till oss också!


Såhär tillbringade Mille sin första midsommar... han vaknade bara upp(knappt) för att fylla på depåerna ;)



Hoppas att ni hade en mysig midsommar! Kram

2 kommentarer:

  1. Jordgubbsbilden är ju helt underbar med den lilla bebishanden.... Love love love!!!
    Moster

    ps. du är ju jättefin i håret jue ds

    SvaraRadera
  2. Haha, ja visst var den söt :)

    Börjar vänja mig vid håret nu, men nu ska jag spara till långt igen ;)

    Åh, det ska bli sååå kul när ni kommer upp, längtar!! Kram kram

    SvaraRadera