onsdag 22 juni 2011

Suck...

...veckan har inte börjat bra!

I måndags lämnade jag plutten hemma med pappa så att jag kunde åka in och klippa mig och slinga håret. Slingorna blev kanon, men klippningen ångrar jag...blev inte alls nöjd.
Men jag får skylla mig själv, säger alltid att de får göra hur de vill och villig att prova det mesta... men denna frippan var inte jag, helt enkelt. Alldeles för kort och tråkig rent ut sagt, ser ut som en tant (på mig, frisyren är säkert jättefin på någon annan, men jag trivs inte i den...).

Inte nog med det, hade självklart fått en P-bot med när jag kom ut därifrån. Och ryggen som fortfarande tar knäcken på mig...fy sjutton.

Jag och Mille var inne en sväng i stan idag också för att hitta kläder till helgens festligheter(midsommarafton och bröllopsfest dagen efter). Hittade inte något(!) att ha på mig...suck.

Tog tag i ryggproblemet med och skulle boka en tid, men kiropraktorn var fullbokad och rekommenderade en annan som jag får ta och ringa imorrn...håller tummarna att han har tid...

Vi missade BVC-tiden idag - PINSAMT! Det är ju inte så att vi är fullbokade med annat viktigt om dagarna... Men vi fick en ny tid imorrn så det var ju bra!

Men, det känns ju som att nu kan veckan bara sluta fantastiskt när den börjat så uselt, eller vad säger ni? ;)

(Har hunnit med lite trevligheter med, det har inte bara varit uselt ;) )

Förresten, nu följer Mille verkligen allt med blicken ( Barba-skön i Barbapappamobilen är en favorit) och är mer med - MYSUNGE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar