onsdag 16 september 2009

Fall

Idag blir det tyvärr inga bilder... Jag var så smart att jag sopade innan jag tog kort...det enda som syns på bilderna är allt damm som virvlar runt...:) Så nästa gång tar jag kort innan jag skall vara duktig och städa ;)

Denna vecka har det lagts in golvvärme i badrummet på övervåningen. Vi kommer att ha element i övriga rummen på övervåningen. De har även spacklat badrummen och tvättstugan och fixat fall :)

Jag och P har kollat ut vilken panel vi skall ha i köket. Det var inte lätt...har googlat på alla möjliga beskrivningar för att få fram den panel vi vill ha på väggen. Vi vill ha liggande slät panel/plank på väggen. Idag fick jag fram att det kallas slätspont. Så, sådant kommer vi att inhandla på fredag, så att jag kan roa mig med att måla dessa i helgen :) Apropå helgen, ni har väl inte missat att Flickan som lekte med elden har premiär på fredag...!!! Denna måste ses!

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar