söndag 20 september 2009

Kickoff med Mötesplatsen


I torsdags begav sig hela Mötesplatsen till Marstrand för en kickoff. Där skulle vi konferera hur sajten kunde förbättras för alla dejtingsugna singlar.













Gud så fint det var där! Här skulle man allt kunna bosätta sig...:)


Självklart blev det inte bara konferens, utan det blev en hel del nöjen med! Det är jättekul att spåna om hur vi kan förbättra för våra medlemmar... men när man ändå är där vill man ju se sig om lite med... ;)













Vi åkte Ribbåt ut till Pater Noster (som har världens finaste fyr...)och där hade vi ostronprovning(!)





























Det är en sådan grej man vill göra minst en gång i livet... och efter att ha gjort det kan jag också konstatera att det blir bara en gång i livet jag gör det med...Nej, jag är tydligen ingen gourmet, för det där var ingen höjdare... Men det var supermysigt där ute och han som hade stället var verkligen en entusiast och brann för sina ostron, det var jättekul att höra honom berätta om dess historia och hur de lever osv.





Efter vår besök i Pater Noster åkte vi vidare till Åstol där det blev trekamp och öl på bryggan. Mitt lag vann ej och det sved vill jag lova...!! På kvällen blev det middag, kanongott*. Jag och några andra gick sedan vidare till ett pyttelitet Grand och kastade dart. Än en gång trodde jag att jag skulle briljera, men ack så fel jag hade. Av någon anledning tror jag hela tiden att jag är grym på saker och ting, detta svider också när jag inser att jag inte är så haj ändå... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar