onsdag 14 april 2010

Bebis

Som många av er redan vet så är det en liten bebis på gång här i Hamra.

Liten är planerad till den 11 oktober 2010. Sen får vi se när h*n kikar fram... ;)
Så jag har nu gått in i v 15 (14+2) och börjar faktiskt må bra igen.
De första 13 veckorna har jag mått illa konstant och varit helt slut. Minsta ansträngning har varit som ett hårt hårt träningspass, det har t o m varit ansträngande att gå på toa (!) hahah

Men nu mår jag bättre som sagt, var t o m på ett flowin-pass häromdagen... det ni, nu har jag sådan träningsvärk att jag knappt kan röra mig utan att likna en anka.

Jag och P har börjat ladda inför Portugalresan (berättar mer om denna resan senare). Han är dock lite duktigare än vad jag är... ;)


Här kommer mina 2 första magshots :)


Gravid v 10+4


Gravid v 13+4 och 4,5 kg tyngre...

4 kommentarer:

  1. Oh, vilken stor mage du fått redan.. och verkligen bara mage...
    Snart börjar de klassiska frågorna och kommentarerna hagla:
    Är det tvillingar på gång?
    Har DU ätit alla bullarna i fikarummet?
    Hej tjockis! (detta är tydligen ok att säga till gravida)
    Vad har du hittat på? (menande blick och ett finger i magen, min personliga ICKE-favorit)

    Och sedan börjar "bettandet" och där skäms jag inte för att vara först:
    I dagsläget gissar jag på en pojke.. kan man få en framifrånbild för att lättare kunna avgöra?

    Jättefin mage, härligt att höra att du mår bra, gäller detsamma den blivande pappan? Man vet ju aldrig vilka symptom de kan få ;)

    Kram på er//S

    SvaraRadera
  2. Åhhh, GRATTIS! så mysigt, kom nu ihåg att man får äta ALLT man vill! Själv satte jag i mig en 12 pers swaswaldstårta(hur stavas det?)alldeles själv när jag väntade bus :) Vet din gudmor om detta? hon har inte ringt mig än...;)
    Krama varandra och njut....
    Kusin vitamin (orkar inte logga in)

    SvaraRadera
  3. Nu säger gudmor: gratulera! oh gud så gott!
    osv osv :)

    SvaraRadera
  4. Tack :) Det känns verkligen superspännande! Hur är det med er?

    Kram

    SvaraRadera