söndag 18 april 2010

Magen framifrån

Syster yster, här kommer bilderna du efterfrågade, ett stycke mage framifrån. Kan ju säga att det inte bara har blivit mage utan en del har lagt sig på love handlesen med...hrmm känner mig allmänt pluffsig för tillfället.

Läste också på Allt om barn imorse att en absolut no no när det gäller kläder för gravida är att klä sig i vågräta ränder. "De är osmickrande för kroppen". Så dagen till ära kör jag förstås en vit klänning med vågräta ränder ;) Är det kanske därför dubbelhakan syns extra mycket idag?


Gravid v14+6




Imorrn åker svansen också :) Ska bli såå skönt! Pont är inte glad. Han vill inte att jag skall klippa mig. Kör riktigt fulspel också så att jag inte skall göra det. Säger att jag kommer att se ut som en boll i ansiktet om jag klipper mig kort... bara för att han vet att det tar, han vet så väl att jag har lite smått komplex för mitt runda ansikte och hakor...fult... Men det struntar jag i :) Jag tror det kommer att bli fint.

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar mage... Du e så fiiin!
    Gulligt av P att förse dig med både kudde, fotpall och dator :) Tokmysig plats men hade jag varit du så hade jag satsat på en fet massagefåtölj på soldäck :)
    Ang håret.. du hade en jättefin frisyr en gång som gick precis till axlarna och var lite vågigt. Kort, snyggt och fräscht. Men framför allt, ingen som helst risk att vare sig du eller P tycker att du ser ut som en köttbulle. Du är fin i allt, men jag vet att jag fastnade extra för den frillan. Å varför ska inte du ha kort hår när P får raka bort allt? :D
    P, var snäll mot min syster.. hon kommer bara att bli rundare och behöver inga köttbulle-gliringar så här tidigt i graviditeten. Shame on you att ta till fulknep :D

    SvaraRadera