söndag 11 april 2010

Sköna helg!

Vilket väder vi har haft! Det har verkligen varit en kanonhelg och det känns som om vi har fått lite gjort med, skönt med tanke på hur lång vår att-göra-lista är... :)

I fredags när jag kom hem från jobbet var det dags för premiärgrillning av grillen. Vi bjöd över grannarna med och hade riktigt trevligt... jag och grannarna iallafall, P fick åka direkt efter middagen då han skulle vara chaufför och köra sina föräldrar till Trelleborg.

P hade varit superduktig och gjort färdig altanen. Den blev jättefin och jag är riktigt stolt över honom :)




Denna helgen tog jag äntligen tag i fönsterna. Jag har gått och stört mig på den gula grundfärgen inifrån hela vintern så nu var det dags att ta tag i det när det var så fint väder :)


Medan jag målade fixade P grillat :) Lyx!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar