onsdag 1 april 2009

I väntans tider



















Vi befinner oss för tillfället i ett döläge då vi bara väntar och väntar...
Då får man piffa lite hemma i lägenheten. Fast jag har lite köpförbud förstås... (onödigt att köpa ny matsalsgrupp och lampor osv innan vi flyttar till huset...) ...men sådana petitesser kan man ju inte bry sig om alltid... :)
Men man kan piffa med små medel med, det behövs inte mycket för att
det ska bli lite mer vårlikt. Små tulpaner är lite vardagslyx som vi ofta unnar oss. Man blir så mycket gladare av blommor. Tyvärr har jag insett att jag inte har några gröna fingrar... I varje fall inte inomhus... men jag har en känsla att jag är en jäkel i rabatterna ute sen när vi väl har en trädgård...eller jag försöker inbilla mig det iallafall. Vi ska ju absolut ha en köksträdgård ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar