torsdag 30 april 2009

We are good to go!!! ;)

Oj oj oj, veckan har artat sig väldigt bra!

Den började med ett möte med vår kvalitetsansvarig som hade en del bra synpunkter och en del som kanske inte var hans område att säga... men det kändes bra iallafall.

Sedan hade vi ju tänkt sticka iväg någonstans nu i slutet av denna veckan. Det kunde gått illa...letade som en dåre efter mitt pass, det var bara borta(!) I två hela dagar sprang jag runt i lägenheten som en yr höna :) Tillslut kl 22.00 i förrgår hittade jag det (P hade städat bort det...försöker han slippa tros??).


Yes, vi bokade resan med en gång, det blev Chania, på Kreta :) Så ikväll sticker vi :) Ska bli skönt! Fast nu har ju värmen kommit hit också... P och jag lunchade igår och fick plats på en uteservering, herregud det brände rätt regält kan jag säga, var som en liten svettpöl när jag gick därifrån ;)







Något annat som har hänt är ju att vi har varit på ett nytt möte med husföretaget!!! Vi gick igenom alla frågor och funderingar vi hade, bra. Nu är allt på banan, så när vi kommer hem från semestern nästa vecka blir det ett nytt möte, då ska de ha förberett alla papper och ritningar, och då är vi förhoppningsvis good to go! Måste också inflika, gud vad jag tycker om vår säljare/VD/Bygg... han är för go! Men han jobbar nog för mycket, vi hade möte från halv åtta till halv tio på kvällen....!!


Nu ska jag pinna iväg till jobbet! Hade gott!

Kram



2 kommentarer:

  1. Synd att du inte sa tidigare att ni skulle till Chania...då hade vi kunnat komma :) Det går en färja en bit härifrån..men men...hoppas att ni får en underbar semester =) med mycket sol, vin å god mat =)
    massa puss

    SvaraRadera
  2. Har försökt att skicka meddelande till dig hela dagen...men det går inte :( ville ju säga grattis...men får göra det här då ist... så GRATTIS!!!!!! hoppas att du hade/har en underbar födelsedag!! med mycket sol och goda drinkar =) massa pussar å kramar

    SvaraRadera