tisdag 21 april 2009

Jag ser ljuset... ;)

Nu börjar det röra lite på sig...fick besked idag att bygglovet troligtvis blir klart i nästa vecka (finally... nej det ska jag inte säga, det gick väldigt fort...knappt 3v bara).

Vidare har P blivit rekommenderad en som kan vara kvalitetsansvarig för husprojektet och kontaktade denne idag. P tyckte han lät kanon! (Min P är en god människokännare, han föll ju trots allt för mig...;) så I trust him...) Det blir möte med honom i nästa vecka.

Vår goa bank-kvinna L ringde idag och undrade hur det gick för oss.

Vi väntar på att husföretaget skall lämna den nya offerten så att vi kan lämna in produktionskostnadskalkylen samt ritningarna till banken så att de kan godkänna lånet...suck, känns pinsamt, jag sa till henne att de skulle få allt sånt för 4 v sedan, eftersom husföretaget skulle ha gett oss den nya offerten då... dock fick jag äntligen tag i hussäljaren igår efter 4 veckors tystnad...yes...idag skulle han maila den nya offerten...fast klockan är nu 18.00 så jag kan nog glömma att jag får den idag...suck.

Men men, jag kikar mailen med jämna mellanrum ändå, man vet ju aldrig... ;)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar