söndag 5 december 2010

Snö och tomtepromenad


Nu har snön kommit hit med! Och det verkar som att den är här för att stanna, så det är bara till att pälsa på sig när man skall gå ut!
Insåg idag när jag tog på mig min skiddress att den förmodligen kommer att vara för liten lagom till vår skidresa... Byxorna har jag inte kunnat stänga på ett tag, men de går att ha ändå, uppknäppta. Värre är det med jackan så där får jag nog investera i en modell större.


Igår var vi med kompisgänget på Majas vid Havet och käkade julbord.
Jättemysigt, tyvärr var det både ogott och dyrt, men sällskapet var trevligt iallafall ;)

Idag var vi på den årliga tomtepromenaden i Vinberg tillsammans med T och J. Jättemysigt, men aningen kallt. Vi lyckades att kamma hem hela 5 priser :) En påse äpplen, julvört och 3 Sverigelotter, inte illa va? ;)

1 kommentar:

  1. Vörtbröd! vad gott. Är det russin i vörtbröden där ni bor? Här är det inte det. Lovade barnen russinbröd och köpte hem ett. Det fanns inte ens ett halvt russin i en enda av mackorna.

    S

    SvaraRadera