tisdag 10 maj 2011

1 dag till beräknat...

Nu längtar vi... Så nu får den lille gärna komma... ;) Men jag vet, det kan dröja 2 veckor till, men det hoppas jag verkligen inte... För även om det har varit mysigt att vara gravid, förrutom alla krämpor och illamåendet, så känns det som att jag kan det här nu :)



Idag har jag varit iväg och fixat så att airbagen i bilen är bortkopplad så att den lille kan sitta fram. Sedan har jag bakat lite Rimbobullar. Annars har det inte hänt så mycket just idag. Grannarna var över på lite fika. Det är lite mysigt, det är inte länge tills de med skall ha en liten till :)



3 kommentarer:

  1. Olle tittade på bilden av dig och sa att "bebisen kanske vill komma ut nu". Det blir en kille som ska heta Elin. Bara så du vet... :-)
    Sen ska det nämligen in en ny bebis i magen!

    Hoppas att ni slipper vänta så länge till.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hahaha vilken sötis! Ja nu börjar vi att bli spända :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha ha, klart att du ska ha en son som heter Elin.
    Klockrent! Varför har ni inte tänkt på det. Vilken underbar
    Liten unge :D

    Systeryster (som undrar hur länge till man ska behöva vänta...) :D inte
    För att detta handlar om mig.. Men ändå. Jag ska ju bli moster!!

    SvaraRadera