tisdag 17 maj 2011

Tilläggstid!

Sorry för bilderna, iPhones kamera är verkligen kass!

Har ni också uppmärksammat att min bebisräknare räknar tilläggstid? Vilket hån!!

Nu är jag alltså 6d över tiden...

Hade värkar i förrgår natt och trodde att det äntligen skulle dra igång, men tydligen var det bara en teaser...Har nog aldrig längtat så efter att få ont ;)

Men men, det för något gott med sig. Idag har jag tagit itu med tvättstugan som har sett ut som hej-kom-och-hjälp-mig ett bra tag nu... Längtar sååå till vi har ett garage så att vi slipper ha all bröte i tvättstugan...! Men nu kommer vi in där iallafall :) (Får se hur länge det varar hrmm...).

Kommer inte den lille imorrn så får jag väl ge mig i kast med städskrubben och omorganisera lådorna i köket...

Imorrn är det besök på mvc med. Som jag skrattade när min bm bokade in den tiden, "då har jag ju redan en liten, då kommer jag inte behöva gå hit mer"... Hon bara log tillbaka och tänkte säkert, tror du ja...

4 kommentarer:

  1. Förvärkar? Och detta får man veta på bloggen!!?
    Snälla syster, hon/han måste komma imorgon, din mage kan varken
    Bli större eller sjunka lägre nu :D detta är helt otroligt.
    Hoppas det sätter igång snart så ni (läs vi, ha ha) äntligen
    Får träffa den lilla/e. Har redan börjat spåna på sagan
    Om lilla Adele.. Eller.. trumvirvel(här kommer dagens namn, när endast en halvtimme av dagen återstår)... Anton!
    (passar med Adele)

    Syster

    SvaraRadera
  2. Ja, men blev så missnöjd när det inte blev mer... Så det var inte värt att säga något... Kvällen efter kändes det ingenting...

    Nej, det börjar nog bli ordentligt trångt för den lille håller på att tänja ut på sidorna nu... ;)

    Anton är sött men jag försöker bearbeta P med gårdagens namn som fanns på min lista med ;) Får se hur det går...

    Kram

    SvaraRadera
  3. jag säger bara champagne, färdknäpp, skura golv och putsa fönster :) jag kommer med sängen när ni har plats för den. Krama magen och P

    SvaraRadera