söndag 8 maj 2011

Härliga söndag!

Har haft en underbart härlig söndag :) Vi började med en sen frukost på altanen. P bakade scones och jag passade på att plantera om mina tomatplantor. Sen satt vi bara och gottade oss i solen!


För en gångs skull var det jag som inte hade ro och ligga och sola så jag vattnade blommorna och pillade lite här och där.




Här är körsbärsträdet vi planterade häromdagen. Hoppas att det tar sig.

Fick med P på en joggingtur, jag cyklade :) Sedan blev det en tur ner för att känna på vattnet, det var riktigt skönt. Det var t o m en familj som badade(!).






Jag nöjde mig med att bada fötterna :) Sen satte jag mig på altanen för att få lite färg på benen, de är verkligen vita och genomskinliga...


Nu har vi precis grillat och ligger på soffan och jäser. Det har verkligen varit en kanonsöndag! Lugnt och skönt.


3 dagar kvar till beräknat, men som det känns nu verkar det inte som om den lille kommer att komma på ett tag, har inga känningar alls... Så vi får helt enkelt se när h*n behagar att komma :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar