söndag 29 maj 2011

Mors dag

Tack alla söta för gratulationerna! Det känns helt underbart och lite overkligt än :)

Nu är lillkillen hela 9 dagar och det har verkligen gått i ett...
Vi har hunnit med en del barnvagnsrundor, premiärfikat på café, fått en hel del finbesök och en runda till akuten än så länge. Det senaste var det jag som besökte, men självklart hade jag min lilla familj med mig ;) Har varit i ett sådant lyckorus att jag har glömt bort att sova på en vecka... så nu ska jag försöka passa på och vila mer när min lilla plutt sover...
En vaken liten kille

Är sötast när han ligger och filosoferar och gestikulerar med sina små fingrar

Var uppe på Freeport en sväng. När lillplutten blev hungrig, så vi passade på att slå oss ner på ett café för att fika och amma. Men när vi äntligen fått beställa och slagit oss ner somnade han... Så vi fikade och packade ihop oss och precis när vi skulle gå ut vaknade han, vrålhungrig... Så det var bara till att gå tillbaka och sätta sig :)

Han gillar att sova i vaggan, så nu har den fått ta spjälsängens plats i sovrummet

Hänger med pappa

Blev ordentligt uppvaktad av mina grabbar idag på Mors dag med presenter och frukost på sängen och senare en god middag. Hade mamsen, pappsen och brorsan på besök med som tog hand om plutten i morse så jag kunde sova ut, riktigt lyxigt! Tack!


Grattis mamma på din dag!

Kram

4 kommentarer:

  1. Fina bilder. Ser mysigt ut i vaggan :-)
    Men freeport... du är galen! Jag blir trött bara av att tänka på det. Försök nu ta det lugnt. Superkrafterna varar inte för evigt.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Va mysigt ni verkar ha! Stort grattis! Paul och jag måste snart komma förbi och hälsa på den lille :)

    SvaraRadera
  3. Otroligt söt liten kille ni har fått! kram!

    SvaraRadera
  4. Tack :)

    Nej, jag märkte det... :( Nu har vi tagit det lite lugnare och man har kunnat slappna av mer nu när vilärt känna varandra lite... Så nu sover vi alla på natten :)

    Ja, han är en liten godbit :)

    SvaraRadera