onsdag 18 maj 2011

Vinn 40 par skor från Brandos.se med TLC!

God morgon!

TV-kanalen TLC har just nu en tävling på sin sajt där man kan vinna 40 par skor från Brandos.se!!


Snart kommer mina korvafötter att vara ett minne blott och då vill jag stassa runt i dessa skönheterna!


På stranden blir det till att sätta på sig dessa snygga Replay-sandalerna.
Sedan, lagom till After Beachen, slänger jag på dessa lite metallicfärgade sandalerna från Rip Curl och ser lite härligt laidback ut ;)




Till shoppingen vill man ju vara sådär SATC-snygg så då slänger jag på dessa ursnygga sakerna från Miss Sixty!


Har ju hört att det blir en del shopping när man är mammaledig så det är bäst att variera sig lite ;) Dessa läckerbitarna från Guess kan jag tänka mig alternera med...



Som sagt, har ju långa dagar med shopping framför mig så i skötväskan packar jag ner dessa söta sandalerna från Fly London när fossingarna börjar bli trötta:)







En flickas garderob är ju inte komplett utan lite "evening wear" så by night struttar jag runt i bland annat...



Missoni





Miss Sixty




& Hard Hearted Harlot






Nähe, nu ska jag sluta drömma och pallra mig ur sängen... ;)




Men glöm inte att vara med och tävla, klicka på länken nedan!

Var med du med och tävla om 40 par skor med TLC och Brandos.se >>


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar