lördag 14 maj 2011

Brås på sin pappa...

Börjar mer och mer tro att det är en liten mini-P därinne. Jag tror att den lille stannar kvar nu bara på rent jävelskap, bara för att retas... ;)

Försöker sysselsätta mig så gott det går... Tvättar lite, städar lite, sitter på min pilatesboll, möblerar om lite. Har hittat den perfekta platsen för vaggan (inte för att skryta... ;) ) mellan soffan och bordet.

Har inhandlat lite nya kuddar till soffan med, tänkte komplettera med några fler gröna kuddar med så att det blir lite somrigare. Har varit en sväng på Blomsterlandet och köpt lite växter till altanen med. Men de får jag plantera en annan dag för nu öser regnet ner...

Hoppas att ni har en mysig lördagskväll! Kram

3 kommentarer:

  1. Godmorgon,
    Åh vad fin vaggan är, tycker nog att du kan skryta eftersom den ser ut att passa perfekt där;)
    Vi tänker på er, förstår om det är väldigt drygt nu ( för det tycker vi oxå;))
    J tror att bebisen har det mysigt där inne men den kommer nog till jul ska ni se precis som mitt rum!
    L tror bestämt på pojkbebis!
    Mycket prat om den lille här hemma o allt dom ska göra tillsammans:)
    Tycker du om att sitta på bollen? Sån hade jag inne på förlossningen med J.
    Nu regnar det här hemma med men det gör inget för gräset behöver det.
    Alla hälsa till er/
    Bästaste brorsflickvännen, bror den äldre o favoritbrorsbarnen

    SvaraRadera
  2. Haha vad söt hon är! Riktigt så länge hade jag ju inte tänkt att vänta förstås ;) Är det till jul hennes rum blir klart? :) Sötis. Åh vad besvikna de kommer att bli när det bara är en liten klump som ligger där och inte gör någonting...

    Haha ja, jag var rätt nöjd när jag placerade vaggan där, perfekt räckhåll när man ska äta eller slöa framför tvn ;)

    Jag gillar bollen, fast har åkt av den ett par gånger... Haha, tur att man har gardinerna fördragna ;)

    Tycker att det var rätt skönt att det började regna, då behöver man inte ha sådan ångest för att man inte är ute i det fina vädret när det äntligen är här...!

    Massa kram

    SvaraRadera
  3. Pax för första hållningen när ni kommer ner :)

    Gudmor

    SvaraRadera