måndag 16 januari 2012

Efterlängtad egentid

Har just tryckt i mig en andra falafel och sitter och njuter av lugnet i soffan :)

Hoppas hoppas att han sover ikväll ;)

Idag började jag dagen med ett besök hos tandläkaren, aldrig skoj...

Medan jag var borta var grabbarna hemma och sov(!). Eftersom lilleman inte sovit något inatt heller, så var ju han klart trött...

Efter frukosten stack grabbarna ut på en löprunda och jag tog en kopp kaffe och fixade lite här hemma i lugn och ro.

Sen stack Mille och jag iväg på lekdejt med lilla söta J och mamma T. Som de gosade de små, såg jättemysigt ut :)

Imorrn är det dags för MammaBarn gympa igen. Det är ju till att de börjar krypa som man kan gå där, så vi får se hur det går... Ska ha med babysittern och se om han nöjer sig med att sitta i den under konditionsdelen. Annars får det va :) Men det hade varit skönt att komma igång lite igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar