lördag 25 februari 2012

Kläder från Pomp de Lux!


Efter mycket hemmahäng, drog Mille och jag in en sväng till stan i torsdags. Först blev det lunch på bibblan med Milles kompis L, E och mamma S. Sedan blev det en promenix ner till lekbåten i Societsparken.

Efter det gick Mille och jag vidare till jobbet och hälsade på lite. Där var de i full gång med att planera sin Londontripp... känns lite trist att missa den, men förhoppningsvis blir det fler resor ;) 


Vi hade med oss lite fika med. Hade jag vetat, när jag stod och bakade (halv tolv på natten), att Victoria och Daniel skulle få sin lilla prinsessa samma dag, hade jag ju självklart slängt ihop en prinsesstårta, dagen till är ;) Istället blev det elaka gubbar med schweizernöt och polkagris. 



Efter vårt besök, drog vi hem till P och åt lite kvällsmat. Sen lämnade jag grabbarna hemma och följde med S på barnklädesparty :)




Pomp de Lux hette märket, danskt tror jag att det var. Oj vad fina kläder de hade! Det var svårt att välja och jag velade läänge (vilken överraskning va) innan jag bestämde mig...

Först var jag inne på två par shorts (som jag nog köper vid ett senare tillfälle) men tillslut blev det ett par söta sandfärgade chinos, en ljusblå skjorta och ett par gosiga ljusgrå mysbrallor med extra plats för blöjan ;)

Fanns jättesöta flickkläder med, så kika in där om ni är på jakt efter något speciellt!


Sandfärgade chinos

Ljusblå skjorta

Ljusgrå myssbrallor

Kollade ju in två shorts och en marinblå ribbad tröja som jag tänkte köpa vid ett senare tillfälle. Om jag delar upp beställningen vid två tillfällen, så känns det ju inte som att jag gör av med såå mycket pengar, man får inte vara dum ;)


Nähe, nu är kaffet uppdrucket och lilleman sussar på altanen - dags att göra lite nytta! Ikväll blir det Melodiofestivalenhäng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar