måndag 27 februari 2012

Testat något nytt...

Kålrabbisallad

Häromdagen tipsade T mig om en ny god sallad som hon hade blivit bjuden på, kålrabbisallad. Så sist när jag handlade tänkte jag att vi skulle testa den. Väldigt fräsch. Den innehåller kålrabbi, småbladsmix, grapefrukt och granatäpple. Jag hade i lite bulgur med för att göra den lite matigare. 

T och lilla J kom förbi på lunch och lek. J tog sina första stapplande steg, vilket var superkul att se :)

Det blev en massa sallad över på lunchen, så på kvällen gjorde vi lite lax i ugn med Abbas citronsås och hade till... Det gjorde sig faktiskt ännu bättre än kycklingen som vi hade till lunchen...blev inte så törrt då ;)



Har äntligen fått lilleman i säng (eller, han sover iallafall) och sitter framför en riktig chickflick. Får passa på att se sådana filmer när P jobbar, han vägrar att titta på dom med mig... 

Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar