onsdag 29 februari 2012

Smoothies :)

Hej :)

Överlevde tandhygienisten ;) Nej, hon var kanon. Lugn och saklig, tog pauser och propsade på att jag skulle ha bedövning. Och det tackar jag för, för fy f*n vad ont det gjorde, blä! Där har jag för mina synder. Hon blev helt exalterad eftersom hon fann mörk tandsten. Det innebär att jag har haft den ett bra tag... Men men, kul att jag gjorde hennes dag iallafall :) ( vill också påpeka i detta inlägg att hon berömde mig för min fina och noggranna tandborstning)

Idag begav vi oss in i dimman och träffade bebiskompisarna och deras mammor, mycket trevligt. Det blev bara en liten bit kladdkaka med glass, man vill ju inte vara ohyfsad ;)

Kompenserade med att göra en smaskig smoothie till kvällsmat med mango, kiwi, banan och lite turkisk yoghurt. Nu blir det oftare att jag gör smoothies eftersom Mille ändå ska ha. Vet inte varför jag inte gjort det mer innan...Det är ju supergott och smidigt med mixerstaven att slänga ihop... Ja ja.

Ska lägga mig nu, ska bara(!) hänga upp tvätten, sätta in disken, packa väskan för imorrn... Gäsp*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar