fredag 25 mars 2011

Gravid v34

Härliga fredag! Idag bjöds vi på våfflor och skumpa till fredagsfikat på jobbet, riktigt lyxigt! Och efter jobbet tog jag och S en sväng förbi Grappa på lite After work, sedan blev det kinamat hemma hos S. När hon skulle dra vidare på förfest och sedan ut så fick jag med mig en glass och körde hem och bäddade ner mig ;) En riktigt härlig fredag med andra ord, nu väntar jag bara på att P skall komma hem om en stund.

Hade det inte varit för att jag börjat få ont om kvällarna hade jag inte varit feg för att gå en ut runda jag med och svängt dom lurviga, det var ett tag sedan nu...

Jag tror att jag har börjat få lite förvärkar, fast jag är inte hundra... Hela magen spänner sig och är stenhård och så får jag lite ont under magen, som molvärk... Trodde värkar skulle kännas helt annorlunda, ungefär som att magen skulle pressas ihop från sidorna, men så var det inte alls tydligen...

Vi får se vad barnmorskan säger på tisdag. Vi har ju tätare kontroller nu och skall ses varannan vecka, vilket i sig inte blir så många gånger med tanke på att det är 6v kvar... så snabbt det har gått! 19 dagar kvar på jobbet :) Lovely*

På måndag startar också föräldrargrupen, det ska bli himla skoj!

Visste inte att tröjan var så genomskinlig när jag tog på mig den...


P börjar bli lite sugen nu, sist han var och handlade köpte han med sig blöjor och tvättlappar hem :) Jag sa till honom att det är nog första och sista gången han kommer att tycka det är kul att handla sådana förbrukningsvaror ;)

Ha en mysig fredagskväll! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar