torsdag 17 mars 2011

Längtar till sommaren...

De sa på vädret ikväll att det skulle snöa i natt...suck, trodde våren hade kommit nu... önsketänkande ;)

Längtar sååå till sommaren. Kollade igenom lite bilder från i somras och drömde mig bort. Tänk vad härlig sommaren är - Ljumma sommarkvällar på altanen, ta ett kvällsdopp, ut och fiska eller grilla och bara ha det gott. Längtar efter att få börja plantera en massa grönsaker och bär och se dem växa fram. Att ha lite trädgårdsprojekt att ta itu med... Och bara va...

I sommarkommer vi ju också att ha en ny familjemedlem, bara det, vi kommer att bli en egen liten familj... så häftigt! Jag kan inte riktigt greppa det än :) Det kommer helt klart bli bästa sommaren i mitt liv! (hoppas jag...)












Natti natt

1 kommentar:

  1. Jag förstår att det måste kännas helt overkligt att ni ska bli en liten familj nu snart, verkligen underbart!! =)

    Ja det har hänt en del men arbetet är fortfarande på kalkstensgatan, fast nu mer på våning 1. Pluggar till usk på distans, är klar sista september. Känns kul att utbilda sig lite iallafall.

    Tycker absolut att vi får ta en fika och snacka en massa!! =) Har du samma mobil nr? Annars kan du väl skicka ett mess på Facebook.

    Ha det bäst! Många kramar

    SvaraRadera