onsdag 9 mars 2011

Har hunnit in i v 32!!


Idag gick vi in i v 32, veckorna rusar iväg :) ...och kilona med, 61,7 är jag uppe i, P har köpt en ny våg, digital, så den skall inte gå att misstolka (fuska med)...

Har dragit på mig en förkylning, lite smådrygt. Tycker synd om mina jobbarkompisar som måste höra på mitt snörvlande och whiskeyröst, allra helst nu när jag pratar konstant för att sätta in min ersättare i jobbet.. ;) Men det börjar lätta lite...

Lite typiskt är det, skulle ju komma igång med min styrketräning nu tänkte jag, men det får vänta. Det var sista gången med gravidsalsan i måndags med, men jag kände redan förra gången att det gjorde lite ont och var jobbigt så vi får vänta tills de kör igång med mamma/bebis-salsa istället :)


Imorse ringde snickarna och sa att de skulle komma ut och fixa fönstret och golvet :)
Så P fick skippa sovmorgonen och packa ihop vardagsrummet istället. Berättar mer om resultatet imorrn.

Natti natt

1 kommentar: