tisdag 22 mars 2011

Keek-a-Boo

Var och köpte grundfärg och lack igår så att jag kan sätta igång med mitt klädskåpsprojekt. Efter att ha pratat ihop mig med P beställde jag också tapeterna till barnrummet!

Herregud det finns ju hur mycket fint som helst! Egentligen kanske man skulle väntat och sett vilket kön det blir, men samtidigt vill jag ha rummet klart tills den lille kommer. Så vi valde en färggrann tapet som ändå är lite neutral. Det blev Midbecs gröna stjärntapet från Keek-a-Boo-kollektionen, visst är den fin?!

Vi kommer att ha den på en vägg, sedan kommer vi att ha liggande panel (som i köket) på en vägg. Tillsammans med det vita klädskåpet och en massa färggranna leksaker och gosedjur tror jag att det kommer bli riktigt bra :)

Men det får ta sin tid, är inte piggast direkt, men vi har några helger på oss... ;)

Natti natt

1 kommentar: