torsdag 19 april 2012

Grusade trädgårdsplaner...


Ååhh... Var alldeles för ivrig med att komma igång med mina trädgårdsprojekt...!


P kom hem med pallkragar i helgen till vår lilla köksträdgård (om man nu kan kalla det så haha). Så i måndags, glad i hågen, satte jag ut mina tomatplantor. Sedan sådde jag, tillsammans med min lilla medhjälpare (grannpojken i huset bredvid, Mille sov...), isbergssallad, sockerärtor, kålrabbi, dill, timjan och gräslök. 


Kände mig riktigt nöjd. Tills jag kikade ut på kvällen och det låg ett täcke av hagel och snö på backen... WTF!!


Tomaterna ser inte så nöjda ut längre, så det blir till att sätta nya på övervåningen igen...suck. 



Psst! Ni har väl inte missat att det är dags att stödja alla barns blomma - Majblomman! 






I eftermiddag händer en väldigt efterlängtad sak, både för mig och alla i min omgivning - tell you more later ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar