torsdag 19 april 2012

iPhone 4s = Love love love!



Äntligen(!!!) är jag 100% kontaktbar igen :)
Var inne på jobbet och hämtade min nya telefon idag. Som jag (och förmodligen alla som velat ha tag i mig ;))har längtat! Nu är den min, en superfin iPhone 4s.

Som alltid när jag är på jobbet, så saknar jag det lite extra. På söndag är det exakt ett år(!) sedan jag gick hem för lite mammaledighet... känns som igår!

En annan anledning till att det var härligt att åka till jobbet idag var faktiskt också att få en liten paus...

Det kan man inte tro när man ser den lilla ängeln nedan, som sitter så fint i sin lilla fåtölj...


...framför bumbibjörnarna och äter snacks...



... att han har levt rövare hela dagen och gnällt som bara den...




Nu sussar han gott iallafall så att jag kan fixa med telefonen! Natti natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar