söndag 20 februari 2011

Brunch och blocketfynd

Idag har vi äntligen varit i Gbg och hämtat det blocketfynd jag gjorde för några veckor sedan! Vi fick låna söta P s (Ps kompis) skåpbil (samt P som bärhjälp...) för att baxa hem åbäket :)

Fyndet är ett Chippendaleskåp från 30-talet som jag skall lacka vitt och tapetsera inuti. Det skall nämligen bli ett klädskåp till barnkammaren :)

P är väldigt skeptiskt, men det kommer att bli superfint ska ni se ;)


Efter att grabbarna fått ner skåpet från fjärde våningen(!), tog jag med dem till Park Aveny för lite välförtjänad brunch :) Kan rekommendera deras brunch, riktigt god är den!


Nu blir det lugnt resten av kvällen. Har börjat må riktigt illa och kräks, inte kul... Näsblod får jag med titt som tätt... Men, det är den lille värd ;)
(Dock kommer h*n få höra det varje gång h*n är olydig, vad mamma har fått utstå för att h*n skall få komma till världen... ;) )

Kram

2 kommentarer:

  1. jag tror på dig, skåpet kommer bli jättefint! Lägg upp bilder när det är klart:)

    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Tack Gunn! Äntligen lite medhåll, P s kompis som hjälpte oss att få hem skåpet var också tveksam till det... :)

    Bilder kommer!

    Gillade kökssoffan du fixade till!
    Vill också ha en kökssoffa, vet bara inte var vi skulle ha den i så fall ;)

    Kram

    SvaraRadera