lördag 26 februari 2011

Styrketräning

För två veckor sedan blev jobbets nya gym klart. Och igår invigde jag och P det :)

Superfräscht och så härligt att få ha det helt för sig själv ;)


P är ju löparkungen själv så han intog löpbandet. Jag började med Crosstrainern, men gick snabbt över till att bara köra styrketräning... Nu ska flubbet på armarna bort! Där behöver jag faktiskt inte se gravid ut. Resten får väl va som det är men armarna kan jag ju faktiskt göra någonting åt.


Efteråt blev det fredagsmys i soffan med kinamat och en bra film, härligt :) The next three days - kan rekommenderas!


Idag blir det till att städa och tvätta. Ikväll skall vi piffa upp oss och gå på 30års kalas :)

2 kommentarer:

  1. Vilket fint gym, tänk om man hade haft ett sånt på jobbet. Får hålla mig till min crosstrainer hemma, P&M nöjer sig med att titta på.

    Kram från oss alla.

    SvaraRadera
  2. Det måste vara ngt fel på gymmet!!! Du ser ju jättetjock
    ut ;D ha ha
    Vad duktig du e som håller igång. Det är ju träning
    I sig att bära runt på alla extrakilon


    EastValley

    SvaraRadera