måndag 21 februari 2011

Magen växer...

Om två dagar går vi in i v 30! Bara 10 veckor kvar... Tiden går fort nu! Samtidigt känns det som om barnmorskan har räknat fel, är jag verkligen inte längre gången...? Känns som att det skulle kunna vara dags när som ;)

På måndag börjar min ersättare. 2 månader skall hon gå bredvid. Känns väldigt skönt att vi har så mycket tid för att gå igenom allt. Det blir en riktig mjukstart för hennes del med för tors- söndag åker vi till Barcelona hela gänget :) Ska bli otroligt skönt. Får se hur benen klarar av flygturen. Kanske skall köra med dubbla stödisar...;)

P får vara hemma och ta emot byggkillarna som skall fixa fönstret och foderna ;)

Så här snygg var jag efter salsan...

Natti natt

2 kommentarer:

  1. Så fin :)

    Kram syster

    SvaraRadera
  2. Fin... Ser du mina ben? Illröda och svullna... Har haft träningsvärk i vaderna hela veckan... Funderar på om jag skall gå igen på måndag, vill ju inte halta nere i Barcelona.... Fast det blir kanske bättre om jag tränar igen förstås... :) skicka gärna en bild på sneluggen!

    Kram

    SvaraRadera